Livrare și Retur
Data intrării în aplicare: 01 August 2023
Livrare
Livrarea produselor se face pe teritoriul Romaniei, fiind expediate de la punctul nostru de lucru din Sebeș, str. Spitalului nr. 1A, jud. Alba. Modalitatea de plata a comenzii vine in doua variante: transfer bancar si plata cu cardul.
Expedierea produselor se face prin curier rapid. Colaboram cu majoritatea solutiilor de top din Romania (DPD, GLS, Cargus, Fan Courier si Sameday) ca produsele tale sa ajunga la timp si in siguranta.
Livrarea produselor se face pe teritoriul României, exclusiv prin intermediul serviciului de curierat, de la Artea către client.
Termenul de livrare a comenzii include pregătirea coletului și livrarea în sine și este, în general, de aproximativ 2-3 zile lucrătoare. Termenul de livrare poate fi mai mare în situația produselor făcute pe comandă, în cazul acestora termenul de livrare fiind specificat clar în descrierea produsului. Termenul va fi confirmat de către furnizor în momentul recepționarii comenzii. Stabilirea curierului cu care se expediază fiecare comandă se face de către furnizor. În ziua de duminică nu se fac livrări.
În situații excepționale, perioada de livrare se poate prelungi. În astfel de situații vă vom contacta telefonic sau pe e-mail la adresa hello@artea.ro.
Achitarea prețului transportului intră în obligația cumpărătorului. Costurile livrării variază în funcție de greutatea coletului și destinație.
Costul de livrare pe teritoriul României este suportat de noi pentru comenzile de peste 499 LEI, iar pentru comenzile sub aceasta suma se va achita un cost de 35 LEI.
Retur
Produsele achiziționate pot fi returnate în termen de maxim 14 zile. Termenul decurge de la intrarea în posesia fizică a produsului.
Dacă te-ai hotărât să returnezi produsul/sele achiziționate de pe platformă, te rugăm să ne trimiți un email la hello@artea.ro și să ne spui despre ce produs/e este vorba.
Bunurile trebuie returnate în ambalajul original și cu etichetele originale. Nu vor fi acceptate la retur bunuri ce poartă urme de uzură, care au fost folosite sau deteriorate.
Bunurile trebuie returnate la adresa furnizorului, adresa fiind aceeași cu cea de unde a fost expediat coletul primit.
Taxa de retur va fi suportată de cumpărător. Excepția se aplică în cazul în care produsele pe care le-ați cumpărat se dovedesc a fi defecte sau nu arată conform descrierii de pe site.
În situația în care produsul s-a deteriorat în timpul transportului, consumatorul trebuie să anunțe atât Artea cât și transportatorul. Artea nu nu își asumă răspunderea pentru daunele provocate de firma de curierat în timpul transportului.
Pentru bunurile returnate care corespund condițiilor de retur, contravaloarea bunurilor și, după caz, costul livrării, vor fi rambursate cumpărătorului în termen de 14 zile de la recepționarea produsului. Sumele vor fi rambursate folosind aceeași metodă de plată ca la achiziția inițială.
Procesatorul de plăți online nu va avea nici o obligație de a suporta vreuna din cheltuielile legate de cererea dumneavoastră de retur și rambursare a sumei plătite și nu va răspunde în nici un fel față de dumneavoastră.
Pentru orice informații cu privire la returul produselor, vă rugăm să ne contactați la hello@artea.ro